Bilder från min Hästskötarutbildning

... som jag tyvärr var tvungen att hoppa av, två månader tidigare p.g.a hästolyckan och ryggskadan. Är glad att jag fick vara med om det jag fick i alla fall, och lära mig allt.













Det har varit en sådan enorm lärdom att faktiskt gå nästan ett år på en sådan här utbildning. Att intensivplugga och faktiskt lära sig så enormt mycket som man aldrig hade vetat förut.
Att få vara med om shetlandsutställningar, att bli fotograferade av en riktig fotograf från en tidning och få ett helt uppslag om bara oss och våran utbildning... Att få vara hela kvällar och helger i stallet och bara pyssla och greja, rida extra, hjälpa till inför tävlingar osv, osv.

En sådan enorm erfarenhet som jag är så tacksam över att ha fått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0