Ursäkta det dåliga bloggandet...

... men jag städade och gjorde om mitt rum igår då jag fick nya möbler. Det betyder att Sigurden fick stå och det verkade han inte klaga alls på.

När jag kom och skulle ta in honom igår så var det en älgko med två kalvar som stod bara några hundra meter ifrån hästhagen. Cola och Lina var helt upprörda medan Sigurd bara gick och åt... Tills han också upptäckte dem...
Vi skyndade oss efter att älgkon hade sprungit förbi oss, bara ca 50 meter från stallet, att ta in hästarna fortare än kvickt.

Idag uppdaterar jag med bild på rummet, på när jag longerade Sigurd häromdagen och INGEN har gissat rätt på paketet ÄN!

Så gissa på!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0